Bloggsamarbete!
Nu ska ni får höra! Som ni vet så läser jag en del bloggar, och en av dem som jag följer dagligen är islycka.se. Tjejen som driver bloggen heter Emma och håller till i Örebro. Förutom att hon uppdaterar dagligen - alltid med massor av fina bilder då hon är riktigt duktig på foto! - är bloggen väldigt varierande, med en blandning av tips, shopping, åsiktsinlägg, massor av underbart fina bilder och mycket mer. Efter att jag och Emma fått kontakt med varandra har vi diskuterat ett samarbete mellan våra bloggar och kommit fram till att det är en bra idé! Jag tror att vi kommer att få ett jättebra utbyte av varandras bloggar, och att vi också kan hitta på gemensamma inlägg och annat kul. 
 
Emma kommer att skriva ett gästinlägg som jag kommer att publicera på bloggen under nästa vecka. Då får ni möjlighet att läsa mer om vem hon är och vad hennes blogg handlar om. Bl.a. så vet jag att hon just nu letar efter sin drömhäst, vilket såklart är jättespännande att följa! Så länge tycker jag att ni ska gå in och kika på hennes blogg: https://nouw.com/islycka.
 
 
Ida

Vad kul med samarbete!

Svar: Visst är det? :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress