Bildbomb från i helgen!

I morse vaknade jag med en superförkylning. Ont i halsen, huvudet och kroppen och helt slut. Som tur var hade jag faktiskt tagit ledigt idag och har endast planerat in en kort sväng till stan. Har därför tillbringat större delen av dagen i sängen och bara vilat. Så otroligt skönt! Har valt ut en del bilder från helgen också. Som ni ser var vädret extremt dynamiskt; 30 grader hela dagen och stekande sol, men mitt i finalen kom världens regnskur. Jag är i alla fall så himla nöjd med Slemma som verkligen går från klarhet till klarhet. Till nästa gång ska vi jobba på grundgångarterna! 

Izza

Åhh ni är så bra 😍😍 Grattis !!!

Svar: Tack så mycket! 😊
hovet.webblogg.se

Johanna

Så fina och duktiga ni är! Är speciellt imponerad över galoppen, så himla fin verkligen :) <3

Svar: Tack! :) Jag är väldigt nöjd med henne med tanke på hennes ålder och att hon i princip är helt grön på tävlingsbanan. Grundgångarterna har aldrig varit hennes starka sida, särskilt skritten är riktigt kass, men håller med om att galoppen är fin nu, det känns jättekul! :) Kul att du är tillbaka förresten, ser fram emot uppdateringar på din blogg! :D
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress