Uppdatering
Hej på er! Jag håller på att drunkna i arbete och försöker desperat jobba bort högarna på skrivbordet innan semestern. Inte det lättaste! Hur som helst har jag fått en första uppdatering från Anne-Marie som testat Slemma idag. Hon gillar henne jättemycket och tycker att hon är superfin! Idag har hon testat traven och tölten och har bara positiva saker att säga. Det enda är att lite mer styrka behövs, vilket jag ju visste om. Extra kul är att hon tycker att traven funkar jättebra. Vilka framsteg vi har gjort där! Tänk att hon knappt kunde trava för ett år sedan. I morgon ska Anne-Marie testa passen. Jag håller tummarna för att Slemma trivs och att det kommer att gå bra! 
 
I övrigt har jag en del stallfix att ägna mig åt. Gullan tycker att gräset är grönare på andra sidan, och jag kommer att behöva ladda med ett extra batteri till undertråden inför min semester. Dessutom måste ett nytt flugtäcke införskaffas till Slemma. Dessutom måste jag tvätta och packa inför Island. 
 
Som ni förstår är det mycket nu, men jag kommer att försöka klämma in lite ridning ändå såklart!
 
Världens bästa
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress