Träning med Gullan
Hej på er! Har varit ute och jobbat med Gullan idag. Jag red henne igår kväll också faktiskt, och det gick jättebra! Idag tränade vi lite på arbete vid hand på volten och jag har börjat flytta henne lite för skänkeln. Hon tycker att det är ganska svårt, men är jätteduktig och försöker verkligen förstå vad jag menar. Fljóð har fått vila de här dagarna, men jag ska köra igång henne igen i veckan som kommer. Det ska bli jättekul att jobba vidare med alla intryck från kursen! Jag ska också försöka åka en sväng till Slemma i veckan, och förhoppningsvis också hinna besöka Maríus. Har faktiskt ett annat litet ärende till Linda med... men det är en hemlis än så länge. Hoppas att ni har haft en jättebra helg i alla fall, och att ni är taggade inför den kommande veckan! 

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress