Sommar!
Alltså vilken sommar vi har!! Har i princip bara badat och solat sen jag kom hem från Island. Det är jätteskönt att vara hemma igen, och så härligt att träffa hästarna! Jag red Fljóð igår kväll, och hon gick så jäkla bra. Passade på att bada henne också, vilket hon gick med på utan protester. Hon tyckte nog att det var lite skönt att svalka sig. I morgon åker jag till Edeby med henne, och Gullan ska faktiskt få gå på bete under tiden. Det kommer hon att gilla! För övrigt följer jag SM-rapporteringen lite halvt via isresultat.se. Faktiskt känns det jättebra att inte vara där. Det är lite samma sak varje år känner jag. En kul sak är dock att Anne-Marie rider A-final i F1! Håller alla tummar för henne såklart! Hoppas att ni också njuter av sommaren allihop!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress