Slö dag idag
Hej på er! Idag har vi tagit det så himla lugnt. Vi har checkat in på ett super-nice hotell i Reykholt, tittat på ett vattenfall, sovit i typ fyra timmar på rummet och ätit utmärkt lunch och middag. En riktigt slö dag med andra ord. Så skönt!! I morgon ska vi till Hellubær och titta på deras fina hästar. Så kul! Vi stannar i Reykholt en natt till och sen bär det av hemåt igen. Jag saknar hästarna så jag kan dö! Tänkte åka till Slemma och dela hennes man i helgen inför visningen. Jag ska också skicka in anmälan i helgen tänkte jag. Längtar såklart efter att åka till Gullan och Fljóð och rida med. Och vad passar bättre när man är fullproppad av inspiration att åka till Edeby för en fyradagarskurs för Johanna nästa vecka? Den här semestern alltså... Toppen! Hoppas att ni också har det bra. Kan avslöja att jag saknar värmen lite haha!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress