Hunnit mycket idag!
God kväll på er! Vilken underbar dag det har varit, trots att det är jättevarmt och så himla fuktigt att allt känns liksom kladdigt. Åskan har hängt i luften hela dagen. Jag har i alla fall hunnit städa och måla i sadelkammaren; det är en vägg där som aldrig blev målad eftersom färgen tog slut. Men nu hade jag lite färg över och använde den. Det blev jättefint. Sen har jag sorterat och börjat borsta bort hår på alla mina miljoner schabrak som jag ska lämna in på tvätt inför hösten. Efter det red jag båda hästarna. Fljóð fick gå på vägen, och hon kändes bara skitbra! När jag får henne rak och hon går på ordentligt så blir hon jättefin. Hon behöver ridas i varje steg, men vi har verkligen kommit framåt efter kursen. Så kul! Gullan fick gå en vända i skogen och vi red mest galopp och skritt. Lite tölt och trav. Hon har börjat lära sig att flytta för skänkeln, och det är lite svårt men hon blir så himla glad när hon gör rätt och får beröm. Älskade lilla häst!

Före:
(null)
Efter:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress