Träning på Stadsberga
Hej på er! Sen uppdatering idag, tog sovmorgon i morse så hela dagen blev i princip försenad haha! Men det var vi värda.
 
Idag har vi varit på ovalbanan med Slemma. Hade helt otroligt väder med värsta solnedgången. Dessutom skötte sig ponnyn så himla bra! Tölten är super just nu, känns som att jag har knäckt en kod där på något sätt. Men som vanligt så ser man vad man behöver förbättra när man filmar; traven och galoppen behöver med styrka och tempo, i skitten måste jag länga ut henne ääännu mer och i tölten måste formen vara något högre och jag får inte rama in vänsterbogen för mycket. Men det är faktiskt småjusteringar i dagsläget. Hon går jättebra just nu! Som vanligt har jag inte lyckats redigera ihop en film, men ska verkligen försöka göra det i veckan. Vill att ni ska se henne som hon ser ut nu!
 
Hoppas att ni också har haft en fin helg! I morgon börjar en ny spännande vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Izza

Alltså................ hur fin är hon!!?? Jag är så avis.. vilket jobb du har gjort med henne! 👍🏻👍🏻 Jag är imponerad!!!!

Svar: Tack! 😊
Ella

Jenny

WOW! Vilken utveckling! Flott! :)

Svar: Tack! :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress