SIHS-shopping

Så - dudumdssss - SIHS-shoppingen! Bättre sent än aldrig haha! Vet att jag utlovade ett inlägg om detta men tyvärr kunde jag inte hålla mig och använde alla prylar innan jag hunnit fota dem. Hatar när det händer. Men så blev jag ju påmind av er såklart, det är tur det, att ni håller efter mig haha!

Det blev hur som helst bett, schabrak från Equestrian Stockholm i färgerna black edition och steel grey och en Uhip-kappa i modellen Arctic Sport. Måste generellt säga att shoppingen var liiite sådär. Flera företag hade ett rätt begränsat utbud, och det var inte direkt några mässrabatter att tala om. Men jag var självklart nöjd ändå! Ett av mina nyårslöften är att shoppa mindre.... vi får väl se hur det går. Ni vet ju att jag är en shoppahollic, och GHS är faktiskt ett frikort, men jag ska försöka hålla karaktären!

Någon som köpte något fint?
 
 
Ida

Vad tycker hästarna om Hrimnir bettet? ☺ Är det den nya mittendelen eller den gamla platta?

Svar: Det är ingen platt mittendel så det är nog det nya då 😊 De gillar det jättemycket! 👌🏻👌🏻
Ella

Ida

Avis på allt förresten 😉 Grejerna är helt i min smak! Köpte dock ett Ps schabrak denna gång som snart ska testas

Svar: Haha! Ja det kände som klassiska köp i år, inga wild cards direkt, men jag är skitnöjd 😜 Åh jag är också sugen på ett ps-schabrak!! Har inte vågat köpa något eftersom det är ganska högt skuret fram, och med tre islandshästar som ser ut som tunnor i kroppen (= ingen manke) så vet jag inte om det kommer ligga optimalt haha! Men det kan ju vara en synvilla. Sjukt snygga är de i alla fall!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress