Oxvecka

Helt ärligt, den här veckan har verkligen kört skiten ur mig. Migrän typ hela dagen igår, små vita prickar som hoppar framför ögonen, ja ni fattar. Arbetsbelastningen har varit en smula i överkant denna vecka. Det kostar att ligga på topp. Idag har jag dock sovit ordentligt. Även om jag känner mig rätt mör så mår jag ändå hyfsat bra.

Som tur är bjöd alla hästarna på extra mycket körglädje idag. Fljóð och jag tog en härlig skogstur och klättrade i backar. Tycker faktiskt redan att hon börjar kännas märkbart starkare. Hon kändes supermjuk och bara helt underbar! Medan hon åt sitt kraftfoder i boxen tog Gullan och jag en promenad. Övade på att trava lite vid hand, stanna, svänga osv. Måste faktiskt säga att jag är förvånad över vilka rörelser som börjar komma, även tölt. Om jag lyckas rida henne utan att bli avbockad tror jag att hon kan bli riktigt fin! Och så Slemma. Idag var hon bara perfekt. Även traven satt som en smäck. Mina tjejer vet hur man gör mamma glad ❤️

Och, kolla! Fljóð har börjat fälla vinterpälsen! Hon hade massor av lösa små strån i ansiktet idag. Har era också börjat?

Anonym

Fljod är så söt!!! ❤️❤️

Svar: Tack!😊 Ja, det är hon ❤️
Ella

Jenny

Min Fagri har också börjat fälla, men jag tror tyvärr att det är ett tag kvar innan man ser någon skillnad! 😉

Svar: Ja, så är det nog, men ändå skönt när det känns som att det händer något :) Snart är det vår!!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress