Mina nya stövlar
Hej på er! Idag är det full spätta på jobbet. Har bytt till ett större rum på kontoret så jag har haft massor att göra med flytt och annat idag. Ikväll blir det en lugn fredagskväll och i morgon ska jag till stallet! Underbart!
 
Som ni vet så fick jag ett par nya stövlar av R i julklapp. Bästa presenten! De är verkligen sjukt snygga. Inte jättebekväma såhär i början, men jag tror det kommer haha! De sitter som en smäck i alla fall! Vad har ni för stövlar? Är ni nöjda?
 
Hoppas ni har en riktigt fin fredagskväll! Uppdaterar i morgon igen, och då hoppas vi att väderprognosen inte luras utan att solen tittar fram!
 
 
 
 
 
Ebba Carlström

Gud så snygga! Vad är det för märke?
Själv har jag ett par Mountain Horse dock vet jag inte modellen. MH är det ända märket jag kan få in mina lite större vader i utan att behöva betala mycket pengar. Är supernöjd och har bara ägt MH. :D

Svar: Tack! 😊 Det är Ariat. Har också haft MH förut, men de är lite vida för mig. Stövlarna på bilderna är till och med tajta på mig och mina vader är jättesmala! Men måste säga att MH-stövlarna håller jättebra. Har haft mina i 15 (!!) år! Mycket bra kvalitet 😊👌🏻
Ella

Ebba Carlström

Gud så snygga! Vad är det för märke?
Själv har jag ett par Mountain Horse dock vet jag inte modellen. MH är det ända märket jag kan få in mina lite större vader i utan att behöva betala mycket pengar. Är supernöjd och har bara ägt MH. :D

Johanna

Ååååh ;) Nu blev ju någon här lite avundsjuk! Jag små går ju ibland i dem på jobb ;) Tycker de är supersköna! Sen är det ju fantastiskt att de kommer i alla olika storlekar i vid och längd så man verkligen kan hitta ett par som passar :) Och schyssta i pris tycker jag! Själv har jag också MH dressyr modellen Viktoria, gillar dem!

Svar: Ja alltså sjukt snygga! 😊👌🏻 Aha vilken lyx! R köpte nog lite på måfå faktiskt. Jag tror inte han vet vad jag har för skostorlek så det berättade jag (annars hade jag väl fått 36, har 39 haha!) men resten klurade han ut själv och det blev faktiskt perfekt. Åh Viktoria är också jättesnygga!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress