Is-inpackning

Nä men alltså ärligt, kolla hur Fljóðs ben och svans såg ut när jag kom ut till stallet idag?? Se bilder nedan. Hon hade alltså skitstora smutsiga iskockor av frusen lera som hängde överallt. Fick bada henne i varmt vatten för att få bort det. Lilla stackarn! Nu är det i alla fall kallt så det är ingen lera just nu, är så trött på det!

Hur som helst tog Fljóð och jag en barbackatur och bara chillade i skogen. Jättemysigt! Gullan fick komma ut och busa lite på volten följt av en promenad och Slemma och jag tog en lååånfg skrittvända med några repor tölt i slutet. Hon var så härlig så jag bara dog! Hoppas formen håller i sig till ovalbanan i morgon. Vill verkligen att ni ska få se henne nu. 

Just nu sitter jag hemma med ett glas rött och anmäler mig till tävlingar haha! Ser så mycket fram emot våren. Hoppas att ni också har en underbar lördag!

Anonym

Kul att höra! Vilka tävlingar planerar du att åka på i vår??😊

Svar: Det är inte så många som ligger ute ännu, har bara anmält till försäsongen, så det är några inomhustävlingar, men jag kommer nog försöka köra några obalbanetävlingar söder om stan, typ Häringetävlingar och så brukar Vallfari, Dis och Mökkur samköra något. Jag kommer inte åka landet runt för att tävla eller jaga SM-kval, ambitionsnivån är i dagsläget inte så hög haha! Kanske åker till Örnäs eller Toftinge om jag orkar, men det är ungefär där min gräns går :P
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress