Fråga till ER!
Första dagen på det nya året! Känns fräscht eller? För mig gör det i alla fall det! Jag håller hur som helst på att göra ett frågor- och svar-inlägg som kommer att komma i slutet på januari. Om nu har några frågor till mig; skriv nedan eller maila. Man får fråga om vad som helst! 
 
Jag har dock en fråga till er;
 
Jag brukar försöka uppdatera bloggen varje dag. Ibland blir det fler inlägg på en dag, normalt typ 1-2 inlägg kanske. Tycker ni att det är lagom? Vill ni ha uppdateringar mer sällan? Så att det inte blir typ som spam haha!
 
Nä men ärligt, vad tycker ni?
 
 
 
 
Anonym

Jag tycker din blogg är jättebra och vill ha så många uppdatering som möjligt! Gullan är bäst. Angående fråga! Vad är planerna för Marius?

Svar: Tack! 😊 Det låter bra det. Jag tar med mig din fråga till frågor- och svar-inlägget! 👍🏻
Ella

Anonym

Håller med föregående.. man vill ju inte följa en blogg som inte blir uppdaterad. Uppdatering så ofta som möjligt😊

Svar: Tack vad bra! 😊 Då kör vi vidare som vanligt, tack för input!
Ella

Www.natalieeriksson.com

Gillar den dagliga uppdateringen! 😃

Svar: Tack för feedback! 😊 Det verkar vara så ni vill att det ska vara, så då kör vi på det 😊👍🏻
Ella

Www.natalieeriksson.com

Gillar den dagliga uppdateringen! 😃

Ida

Tycker uppdateringen är alldeles lagom! Har dock ett problem och det är att dina inlägg inte dyker upp i Bloglovin 😞

Svar: Oj! 😱 Det måste jag fixa! Ska kolla om jag kan ordna det i morgon! Tack för att du berättade det! 😊👍🏻
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress