Spån
God morgon på er! Ikväll hoppas jag på en stallkväll om jobbet tillåter. Måste ut och lufta hästarna känner jag. I helgen blir det extra mycket roligheter, men jag återkommer till det. Har i alla fall (tror jag) kommit på en lösning med utestallet; det verkar som att det får bli spån. Jag har verkligen inte lyckats hitta en enda jävel som säljer halm i Stockholmsområdet. Det närmsta jag hittade var Dalarna (!). Och ja, jag har kollat Blocket också! Fattar inte hur det kan vara sån brist på både hö och halm? Och dessutom; hur kan det vara så fruktansvärt jäkla blött ute? Hoppas på en riktigt öken till sommar sen haha!
 
Hur som helst! Solen går ned senare och vi är på väg åt rätt håll! Hoppas att ni får en fin onsdag allihop!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress