Snart GHS!
Hej allihop! Hade tänkte åka till stallet idag, men så övermannades jag av en överfull mailbox på jobbet, så det blev inte så. I morgon ska jag dock åka ut! Jag tänkte ta en tur på Fljóð och kanske på Gullan med. Pemma får vila då jag inte lyckats sy ihop något med hovslagaren ännu. 
 
I helgen är det äntligen GHS! Vi kommer att åka på fredag kväll och vara där hela lördagen. Är det någon mer som ska dit? Vad ser ni mest fram emot och har ni någon agenda för helgens shopping? Jag veeet att det krockar med World Toelt, några av er kanske ska dit också? Ni får gärna skvallra om alla fina hästar ni får se!
 
Hoppas att ni har en jättefin kväll allihop!
 
 
Dixi Wonderland

Vilken mysbild :D

Svar: Åh tack! Hon är en myshäst 😊❤️
hovet.webblogg.se

Anonym

Jag kommer att leta efter schabrak, ridbyxor och ett Sprenger-bett!

Svar: Låter lite som min lista haha! 😬 Kul, hoppas vi ses där!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress