Riktigt bra ridpass!

Hej allihop! Idag var jag iväg med Slemma till Stadsberga och red på ridbanan. Det gick toppen! Jätteglad att jag faktiskt åkte iväg för att fixa till stelheten jag kände igår. Det gick så bra, alla gångarter funkade och jag kom igenom vänstersidan också.

Fljóð och jag drog också en effektiv repa på vägen. Hon känns så jäkla fräsch efter sin lugna period. 

Jag är medveten om att det varit dåligt med ridbilder på bloggen på sistone. Min designated driver, hästskötare och fotograf; R, har haft väldigt mycket på jobbet på senaste tiden och han har behövt jobba helger, men jag ska försöka övertala honom att fota lite framöver. Får kanske muta med en spelkväll eller något... 

Hoppas att ni har haft en toppenhelg!

R

Jag är ödmjuk inför en spelkväll.

R

Jag är ödmjuk inför en spelkväll.

Svar: 😘❤️
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress