Gothenburg Horse Show 2018

Vilken dag vi har haft på GHS!! Jag är barnsligt förtjust i hoppning, kanske för att jag har hållit på en del med hoppning när jag var yngre, men fick i alla fall se massor av fin hoppning idag! Man kunde höra en nål falla inne på Scandinavium när Stephanie Holmén red sin (felfria) runda i omhoppningen och sen lyfte bara taket! Sån sjukt fin stämning! 


Förutom hoppningen var det mounted games gjorde Will Rogers ett shownummer som verkligen var fantastiskt fint och stämningsfullt. OCH jag har shoppat en hel del... eller ja, rätt mycket faktiskt. Kommer lägga upp bilder på mina fynd sen. Blev jätteglad att se att Ryttarinspiration hade en monter på mässan också, och blev helt starstruck när jag fick träffa Johanna Lassnack! Hon är så himla häftig och inspirerande tycker jag. 

Sammanfattningsvis har dagen varit helt perfekt! Tusen tack fina R för tålamod, sällskap och sponsring av min shopping ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress