Bilder från helgens tävling!

Hej allihop! Här kommer några bilder från helgens tävling! Det var en jättefin dag, och faktiskt riktigt varmt i solen. Träffade dessutom fina Therese som jag känner från Johan-lektionerna, vilket såklart var jättekul. De flesta bilderna är från framridningen faktiskt, för det var så fint där i solskenet. Dessutom blir bilderna i ridhuset så himla suddiga pga mörkret och motljus, men ni ser ju lite i alla fall!

Var liiite skeptisk till att ta med Slemma från första början eftersom hennes skor inte riktigt var vad de borde vara. Framskorna glappade till och med lite. Jag hade bokat in Rennée i torsdags, men hon fick tyvärr ställa in då hon blivit sparkad vid en skoning och skadat sig (!). Står därför utan hovslagare för närvarande. Valde lite löst mellan att ta med Fljóð istället eftersom hennes skor satt bättre, men tog tillslut med Slemma ändå. Hur som helst gick uttagningen jättebra, men höger framsko höll inte riktigt hela vägen vilket resulterade i en rätt försiktig final. Jag var livrädd att hoven skulle gå sönder igen, som när hon tappade skon sist, men det gjorde den som tur var inte. Jag tyckte dock att hon skötte sig bra som sagt, och äntligen fick vi vår första 6:a i tölten! Så jäkla kul! Nu måste jag bara få ut hovslagaren så att vi kan fortsätta träna.

Har också en kul grej på gång för Slemmas del som jag inte tänker avslöja än, eftersom det inte är klart än! Men fortsättning följer... 

 
 
Andrea H

Men ååå va snygga ni är! Grattis!!

Svar: Tack! :)
hovet.webblogg.se

Johanna

Superfina ❤️❤️

Svar: Tack! :)
hovet.webblogg.se

Anonym

Så härliga bilder😍 och otroligt snygg jacka, pikeur?

Svar: Tack! 😊 Japp Pikeur 👌🏻 Älskar Pikeurs jackor!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress