Toppar och dalar
Idag gick Fljóð riktigt bra! Tog en tur ute på vägen och hon var lugn, uppmärksam och avslappnad i alla gångarter. Jag fattar inte riktigt hennes toppar och dalar, men idag var känslan riktigt bra. Jag hoppas att hon blir starkare i det här nu, och lite mer stabil. Hon är skitgullig, men det är mycket häst att hantera. Tur att hon är liten haha! Jag tror framförallt att hon behöver gå ofta. Vila är inte hennes grej utan hon behöver nog få en ganska jämn träningsrytm. Jag går jobba på det i januari!
 
Slemma och jag fick sällskap av min kusin och vi tog en vända på vägen. Även det passet kändes riktigt bra. Vi behöver dock ta oss till ett ridhus och komma igenom tölten ordentligt. Jag behöver placera höger bakben rätt, och det är lite svårt när jag inte kan rida på böjda spår. Det gick ändå bra idag, och hon kändes fräsch efter ett par dagars vila. 
 
Efter de två ridturerna var batterierna slut i pannlampan och mina fötter bortdomnade, så Gullan fick vila idag. I morgon ska hon få komma ut först. Hon blir så besviken när hon inte får komma ut.
 
I morgon tänkte jag rida igenom allihop, och sen ska jag editera Nattfari podcasts nyårsspecial! Efter nyår har jag en riktigt rolig nyhet att berätta ;)
 
Kolla den lilla putmagen haha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress