SIHS - lördag
Hej på er! Har precis landat hemma efter en härlig dag på SIHS! Vi har sett jättefin dressyr, shower, hoppning och mycket annat. Jag har dessutom shoppat lite. Lägger upp ett inlägg om det i morgon ;) Bäst idag var dressyren, där Patrik Kittel och Edward Gal var mina favoriter. Även hoppningen var såklart jättespännande. Det enda som är tråkigt är att det är över haha! Men nu är man riktigt ridsugen! Jag behöver jobba i morgon, men ska ta en sväng till stallet på morgonen. Och testa mina shoppingfynd bland annat! Vi har haft ett bra podd-möte idag också, där vi planerat en del, och förhoppningsvis fått till början på ett ganska spännande samarbete. Mer om det framöver! 

Nu är jag heeelt slut och vill helst bara sova. Det har dock varit underbara dagar och jag längtar reda till nästa gång! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress