SIHS; fredag!
Har precis kommit hem från lite galej efter SIHS! Dagen har varit fullproppad med shower, hoppning, hingstuppvisningar, rashästar, dressyr och shopping! Helt underbart! Islandshästtävlingen var över förväntan, men jättefina ekipage och jag kan säga att det nästan var sentimentalt när prisutdelningen skedde till tapto och med "World Cup Icelandic Horses" på storbild! Tänk att vår fina sport har fått en egen världscup-tävling på Sveriges största inomhusevent för ridsport! Det är riktigt stort! Efter avslutad show höll vi till i hotellbaren, vilket var jättetrevligt. På vägen ut hade jag, med mina stora shoppingpåsar, dock oturen att hamla lite trångt mellan några bord. Pang, sa det, när ett glas gick i golvet och jag vände mig om för att be om ursäkt, och där stod Malin Baryard. Jag trodde jag skulle dö av pinsamhet, och bad jättemycket om ursäkt. Hon var helt lugn med det, men det kändes ändå så sjukt misslyckat att man pratar med sin barndomsidol för att man precis totalkraschat hennes drink i golvet haha! Jaja, det är sånt som händer, även om jag ville försvinna från jordens yta! Får heja på henne lite extra i morgon ;) Om någon av er är på plats har ni kanske sett våra Nattfari-affischer som hänger lite här och var? I så fall får ni gärna ta en bild och tagga oss! Hoppas att ni också har en fin helg!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Andrea Müller

Hahah, jobbig situation att dra ner Malins drink! 😂 Sist jag var på sihs och irrade runt på mässan höll jag på springa in i en person, hann väja precis och utbrast ett stort förlåt innan jag drog vidare. Insåg direkt efteråt att det också va Malin av alla människor jag träffat på 😂 I know the feeling...

Svar: Hahaha! Hon är överallt den där Malin! Skönt att någon annan varit med om det också haha! :D Huvvva!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress