Julkalender - Dag 5
Hej på er! Vilket ös det är just nu alltså. Jag ser så mycket fram emot helgen och alla roligheter som väntar då (mer om det senare!) och att - förhoppningsvis - kunna vara lite ledig nästa vecka. Det hade varit trevligt att hinna städa och starta upp min nya iPhone som har legat i en kartong i två dagar eftersom jag inte har haft tid att starta den. Ja ni hör ju. 
 
Jag tycker dock, trots all stress, att lite julstämning börjar infinna sig. Idag ska dagens julkalender-inlägg innehålla en bild på min favoritryttare, och här är han alltså. Min favorit i alla kategorier utan någon som helst konkurrens:
 
 
Inte ryttare från början, men har blivit för min skull. I alla fall när han känner för det och det är fint väder. Men shit vad han ställer upp för mig när jag behöver hjälp med hästarna. Tar hand om dem på tävlingar, släpper in och ut, passar hovslagaren, borstar, sadlar och lastar. Skrittar av hästarna när jag ridit, groomar på tävling. Ja, allt som behövs! Han är bara bäst!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress