Julkalender - Dag 4
Hej på er! Igår somnade jag som en sten så fort jag kom hem från jobbet vid åtta ungefär; inget stall och inget bloggande alltså. Men behövde sova, är helt slut! Men nu är det bara idag och i morgon kvar, sen har jag tagit ledigt några dagar. Hovslagaren kommer på fredag och jag ska på julmiddag på kvällen. Det ska bli kul! Igår var temat för julkalender-inlägget en bild på min häst med flätad man, så här kommer det:

(null)

Manen är i alla fall delad på bilden haha! Bilden är från visningen i somras. Har väldigt positiva minnen från det; vädret var strålande, hästen jätteduktig och sällskapet toppen! Dessutom gjorde Anne-Marie ett strålande jobb med henne. Jag har faktiskt funderat på om jag ska visa om henne, för både Johan och Anne-Marie säger att hon utvecklats mycket sedan i somras. Men det hänger ju lite på passen, och den har jag inte jobbat med så mycket alls. Vi får se helt enkelt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress