Julkalender - Dag 14
Idag ska julkalender-inlägget innehålla en bild på min favorit-outfit. Helt omöjligt dock! Jag är galen i ridjackor och har hur många som helst. Spontant tycker jag att Ariats jackor passar mig bäst; passformen är riktigt snygg. Men det finns såklart många fina designer från andra märken också. Några exempel ser ni nedan. Tävlingskläder är såklart också en favorit eftersom jag älskar att tävla. Har ni något favoritplagg i stallet?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Emelie

Är så nyfiken på vad dina planer är med dina hästar framåt, om du har några? Tänker långsiktigt typ, vill du avla, behålla Marius som hingst etc. Vad har dina hästar för stam?

Svar: Tack för din fråga! Jag tar med mig den och svarar i ett inlägg! 😊👍🏻
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress