Spännande!
Hej allihop! Nu är det äntligen fredag! Är riktigt trött efter denna vecka, även om jag verkligen försöker ta det lugnt. Ibland behöver man prioritera sig själv. Hur som helst så var Fljóð lite trött igår, men hon går verkligen bra när det väl funkar. Jag tänker att jag ska försöka ta mig till ett ridhus nästa helg och rida igenom henne ordentligt, men ska låta henne ta det lugnt i helgen. Med den utvecklingskurva hon har får man vara lite försiktig tror jag. 
 
En kul grej är att vi nu har över 1000 lyssningar på podden och fler än 400 följare på Facebook! Så himla skoj! I helgen ska jag jobba med lite nya grejor till podden, som vi hoppas kunna släppa innan nästa vecka.
 
Såg också att Powergaits planerar för sin första deltävling i november. Jag har faktiskt lyckats hitta ett bra lag att vara med i, så denna gång kommer vi att tävla även i lagcupen. Ser verkligen fram emot det! Jag behöver såklart känna lite på Slemma när hon kommer tillbaks först och se vilka grenar som kan bli aktuella. Men just nu lutar det åt V2 (de har inga töltgrenar på första deltävlingen). Vi får se!
 
Hoppas att ni får en underbar fredag!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress