Nyheter på bloggen!
God morgon på er! Fortfarande sjuk! Kan inte fatta det... tyvärr måste jag in och jobba en sväng idag så det är bara att bita ihop. Eventuellt får jag gå till vårdcentralen sen och försöka reda ut vad det är jag lider av.
Hur som helst! Som ni vet har jag semester nästa vecka. Det betyder att jag kommer att ha tid att jobba lite med bloggen. Några nyheter som jag har tänkt ska komma:
 
1. Ny layout och header.

2. Nya vloggar, bl.a. en tävlingsvlogg, vlogg från ett träningspass och vlogg med Q&A.
 
3. Tio inlägg på temat "Peppen" - olika tips på temat mental träning, t.ex. tävlingsförberedelser, hur man kan tänka kring träning och målsättning, självbild som ryttare m.m. Detta har jag velat göra länge och det känns superkul att formulera något kring det!

4. Jag funderar också på att göra några inlägg på temat "Classified" - rakt och ärligt vad jag tycker om olika kontroversiella ämnen som t.ex. nosgrimma vs. ingen nosgrimma, lösdrift vs. box, färgavel, ryttarvikt och "smalhets", islandshästsport jämfört med andra grenar inom ridsporten, viktboots osv. Även om de ämnena diskuteras typ hela tiden på forum osv. så verkar folk älska att bomba på med åsikter, och på något sätt är det ändå kul. Jag tänkte säga vad jag tycker personligen, utan att censurera mig själv, så får ni se om ni håller med.

Hoppas att ni vill fortsätta följa bloggen under en jättespännande höst!
 
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress