Inställd tävling och hemligt besök...
Buuuu.... tävlingen i helgen är inställd! Hade verkligen sett fram emot den, så det känns helt sjukt tråkigt nu! Det kommer fler chanser framöver såklart, men ni vet när man har laddat inför något och så blir det inte av? Sjukt antiklimax. Jaja, nu är det som det är. Tur är kanske det för Fljóð var SÅ ARG idag haha! Jag red på ridbanan och försökte verkligen komma igenom traven på volterna. Grejen med Fljóð är att när något blir jobbigt så skiter hon bara i allt, spänner upp sig och glider undan skänklarna med gasen i botten. Idag fick jag henne verkligen att acceptera att nej, skänkeln ligger där den ligger, och tillslut gick det jättebra. Hon har bara som en mental spärr som man måste igenom, när hon är jordens bitch och bara springer med öronen bakåt (!) och hatar allt, sen inser hon att det faktiskt är skönare att bara göra som jag säger, och så kommer frustet och världens finaste trav som bara flyter hur bra som helst. Lilla surpuppan alltså... så sjukt mycket humör. Tur att hon är så söt! 
 
Gullan och jag tog en lång promenad med equibandet (som Gullan inte brydde sig om alls utan bara stegade på, så det var ju bra!). I morgon får tjejerna vila, så tar vi nya tag på fredag.
 
I övrigt fick jag ett glatt sms från Anne-Marie som berättade att dagens pass på Slemma gått jättebra! Så kul att de verkar trivas ihop. Vi har också bestämt att jag ska åka dit på fredag och hälsa på och pyssla lite med Slemma. Längtar så himla mycket efter henne! 
 
Redan i morgon blir det dock utflykt! Vi ska åka och hälsa på Maríus... och kanske någon annan också... ;) Uppdaterar er i morgon!
 
Mammas toker nr. 1 - Gullan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress