Hjälmjakt!
Ja, jag vet, jag MÅSTE skaffa en ny hjälm. Inte nog med att jag haft ett par lite tvivelaktiga avramlingar i min älskade Charles Owen; Gullan har också planterat hela tandraden i skärmen och pajat tyget. Jag behöver en hjälm, och min tanke är att skaffa en under SIHS, när man faktiskt har möjlighet att prova olika. Jag är mest inne på en GPA-hjälm faktiskt, men även Antares och Kep är intressanta, men frågorna är ändå:
 
Vilket märke? 
Vilken modell?
Vilken färg?
Solskärm eller inte?

Vad tycker ni? Någon av er som har något av hjälmarna nedan? Prismässigt ligger de ganska lika, men det viktiga för mig är att hjälmen är säker (såklart!), känns lätt, andas och inte ser jättestor ut på. 
(null)
 
Ida

Jag tycker GPA är snyggast, defintivt! Med solskärm! 😃👍🏻

Svar: Hahah jaa känner nästan lite samma :P
hovet.webblogg.se

Anonym

Kep!!

Svar: Ja, de är snygga! :) Ser lite stora ut dock, men det kanske de inte gör på?
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress