Frustrerad
Usch. Idag ligger jag nedbäddad i sängen. Har ont i hela kroppen. Den här influensan vill verkligen inte ge med sig! Samtidigt kan man glädjas åt fina resultat från NM som poppar upp vartefter. Kul att det går så bra för de svenska ekipagen! I morgon hoppas jag att jag ska vara på benen igen, och att jag kan åka till stallet. Faktum är att jag har semester nästa vecka, så det är bara några dagar kvar innan jag är ledig igen. Känns så härligt! Då tänker jag försöka avlägga ett besök hos både Slemma och Maríus om vi får tid. Men nu ska jag återvända till mina halstabletter och Ipren. Vi hörs!

(null)
(null)

Sofie

Stackars dig.
Hoppas du kryar på dig.

Sofie

Stackars dig.
Hoppas du kryar på dig.

Svar: Tack! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress