Fortfarande sjuk och tävlingsfunderingar
Hej på er! Jag är som sagt ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag är faktiskt fortfarande sjuk. Helt otroligt att det inte ger sig... Hur som helst så har jag varit i stallet idag, vilket jag kanske inte borde ha varit med tanke på skitförkylningen, men hästarna gick super! Fljóð utvecklas så enormt! 

Det har kommit upp flera roliga tävlingar som jag funderar på att åka på, men samtidigt är det kanske lite waste, eftersom Fljóð fortfarande blir lite övertänd och inte riktigt håller ihop i gångarterna ännu. Vi kommer inte att kunna prestera ett helt program än, det är jag medveten om. Å andra sidan har hon bra kondis, och hon är relativt van att åka iväg på kurser och så. Det bästa sättet att få henne van vid att tävla är ju att tävla. Att bara jogga några varv i en lättklass utan någon press fixar hon lätt. Så jag kanske anmäler mig till en till tävling ändå, bara för att? 

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress