Besök hos Maríus
Hej på er! Har haft en underbar dag idag, med besök hos Linda där vi bl.a. fått träffa Maríus. Han var sig lik; fortfarande ganska liten, men med fina rörelser. Jag saknar verkligen den lilla krabaten och vill helst bara ta hem honom, bada honom och tvångs-älska honom tills han kommer ihåg att jag är hans mamma haha! Men det får vänta lite. Han har det bra hos Linda under tiden. 
 
I morgon får jag äntligen träffa Slemma också!
 
 
Anonym

Vilken vacker färg!!

Anonym

Vilken vacker färg!!

Svar: Ja, färgen är fantastisk :) Han syns verkligen!
hovet.webblogg.se

Jolin Berg

Så himla läcker färg! 😍 Jag som precis har hittat till din blogg är så himla nyfiken på dina drömmar, mål och delmål med din häst/hästar men även på andra plan. Hade varit roligt att läsa ett sånt inlägg 😁 #GoalCatcher

Svar: Ja visst har han? 😊 Och vilken härlig fråga du ställer! 😍 Jag gör gärna ett inlägg på bloggen där jag svarar på den!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress