Stübben Equisoft

Jag är såå sugen på en Stübben Equisoft efter att min kompis bestämt sig för att köpa en. Grupptrycket funkar jättebra på mig haha! Nä, men den ska ge hästen större frihet att andas, vilket såklart låter bra. Min fråga är dock; vilken insida vill man ha? Det finns läder, neopren eller fårskinn. Vilken hade ni valt? Jag vill att den ska ligga så still som möjligt.

 
Mikaela

Spännande! Neopren tycker jag brukar ligga stilla och bra (rider själv alltid med neopren), läder är lätt att göra rent och fårskinn är jättesnyggt tills det blir smutsigt! ;) Svårt val!

Svar: Jag har också tänkt lite så. Samtidigt känns det lite dyrt att betala lika mycket för en neoprengjord som en i läder, om man ska vara lite snål 😜 Men jag lutar nog mest mot neopren ändå.
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress