Sommarvärme och nytt bett

Hej allihop! Vilken dag!! Och vilket väder. Det har varit så härligt att vara ute hos hästarna. Har ridit alla idag. Slemma och jag körde en liten formcheck på vägen som R filmade/fotade. Ni ska få se sen. Hon är jättefin! Fljóð och jag tog en vända på åkern, men höll inte på så länge. Hennes kondis är inget vidare för tillfället, och särskilt inte nu efter vilan. Hon var jätteduktig i alla fall! Gullan var överlycklig att få komma ut. Fattar inte hur hon kan vara så entusiastisk jämt haha! Men hon är verkligen världens snällaste. Vi tog en vända i skogen och det gick jättebra. Är faktiskt imponerad över hur duktig och lättlärd hon är. 

Hoppas att ni också har en fin helg. Själv är jag nu på väg ut och ska träffa några kompisar. I morgon ska jag testa mitt nya bett som kom i veckan. Det är rakt med tungfrihet från Bombers, och jag tror faktiskt att det kan funka på Slemma, men upp till bevis i morgon. Ha en fin kväll nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress