Nytt från Hööks

Hur mycket längtar man inte till värmen nu? Och alla fräscha vårkollektioner blir man ju galen på haha! Anyways; jackan är snyggare i verkligheten och matchar fint med marinblå handskar från Roeckl. Tröjan är väldigt lätt och känns lite "nätaktig" men riktigt fräsch. Min favorit-vår-outfit! Allt från Hööks.

Johanna

Åååh så snyggt det är! Har ju redan handskarna.. och har planerat att köpa "nättröjan" fast i marin.. och råkade köpa den svarta ariat jackan........ Asså, tur jag snart tar examen och ska hitta mig ett heltidsjobb för det är inte billigt att jobba på Hööks ;) haha

Svar: Haha förstår dig! Jag älskar att shoppa 😜 Vet inte vilken jacka du menar riktigt, du får lägga upp bild på bloggen! 😊 Kan du inte skriva något på bloggen om din utbildning? Hade varit kul att veta vad du pluggade! 🙏🏻😊
hovet.webblogg.se

Johanna

Jag ska visa sen 🤩 jooo såklart jag kan 😘

Svar: Kul! 😊😊
hovet.webblogg.se

Johanna

Jag ska visa sen 🤩 jooo såklart jag kan 😘

Islycka

alltså jackan är helt sjukt snygg!

Svar: Visst är den! 😊😍
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress