Den 15:e april!

God kväll på er! Har haft en riktig jobbdag idag, men siktar på att åka till stallet i morgon. Nästa vecka kommer Lollo på återbesök och kikar igenom Slemma. Sedan kommer jag köra Slemma till Anne-Marie Röst på söndagen den 15:e. Jag har valt Anne-Marie för att visa henne, helt enkelt för att hon är jätteduktig på att rida och hon är dessutom van att visa hästar. Hon visade bl.a. sin egen uppfödning Söngvinn från Artinge till 8.84 för ridegenskaper (!). Jag tycker att hon har ett fint sätt med hästarna, och hon är väldigt mån om att de ska må bra, vilket är det absolut viktigaste för mig. Det ska bli skitkul! Slemma går dock så himla bra nu så att jag nästan inte vill lämna bort henne haha! 

I morgon blir det stallet som sagt. Hoppas att ni har en bra vecka såhär långt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress