Besök hos Maríus

God morgon på er! Måndagar är de värsta dagarna enligt mig. Jag är fan stendöd i hjärnan fram till 14:00 typ. Jag vet faktiskt inte varför. Just idag känner jag mig dock ganska så pigg. Det kanske beror på den maxade häst-helgen. Igår var vi hos Maríus och hälsade på. Jag ska lägga över alla bilderna från kameran strax så ni får se! Han ser fin ut! Syftet med besöket var väl lite att kolla om han får behålla bollarna i år och jag måste ändå säga att det ser lovande ut. Han har en fin utstrålning, rör sig bra och syns i mängden. Dessutom har han ju en helt unik färg och massor med man och svans. Linda tycker inte att jag ska kastrera honom, och jag känner väl lite att njää, han får gå ett tag till. Vi åker och kollar igen efter sommaren så kanske han har vuxit lite till. Han är fortfarande "pojkig" i kroppen. Det känns faktiskt jättespännande med honom. Kombinationen Askur - Flipi känns rätt lynnestuff men väldigt spännande. Han får vara hingst ett tag till helt enkelt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress