Utvärdering Sportz-Vibe massagetäcke från Horsewear

Har nu testat massage-täcket från Sportz-Vibe i en månad. Hästarna var ganska skeptiska först och stod bara och lyssnade på vibrationerna och undrade vad satan som hände haha! Det vibrerar faktiskt ganska ordentligt. Men efter några dagars användning har de börjat slappna av och nu uppskattar de det verkligen! Särskilt Fljóð ställer sig och tuggar, gäspar och halvsover så fort hon får på sig det. Jag antar att det inte är lika djupgående som en riktig massagebehandling men det märks att de tycker att det är skönt och jag tänker att det verkligen inte kan skada. Om inte annat så slappnar de ju av och har en mysig stund. 

Sammanfattningsvis är jag jättenöjd. Jag tycker att de känns fräscha i kroppen just nu, sen om täcket spelat in i det vet jag inte riktigt, men som sagt så uppskattar de det väldigt mycket!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress