Träning i ridhuset, Stadsberga

God morgon! Massor idag på jobbet, men känner mig faktiskt pigg idag. Är inte det konstigt? Vissa dagar vaknar jag och typ vill dö för att jag är så trött och vissa dagar känner jag mig aspigg (inte så ofta dock...). Skumt! Men möjligen hänger det ihop med att min ponny var så jävla duktig i ridhuset igår. 

Red volter i trav och galopp och använde mig av bommar. Ska lägga upp övningarna sen! Hon kändes jättebra i kroppen; rak och väldigt fin efter Lollos behandling. Traven i vänster varv är lite svårare eftersom hon har lite svårare att ta innerhjälperna där, men tyckte hon lossnade fint. Även galoppen och tölten funkade bra. R sa att hon "ser proffsig ut" haha! Tolkar det som något bra!

I dag får hon vila och på lördag tänkte jag jobba henne från marken, sen på söndag blir det ett ordentligt klättringspass. Har en riktigt lång och jobbig backe jag tänkte nöta i.

Hoppas att ni får en fin fredag allihop!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress