Gårdagens lektion
Hej allihop! Som utlovat tog jag en välplanerad sovmorgon i morse. Så skönt! Var ändå helt slut när jag väl tog mig iväg till jobbet, men som vanligt får man bita ihop. I morgon är det i alla fall lördag och jag ber till högre makter att jag slipper jourarbete i helgen. 
 
Som jag skrev igår så gick gårdagens pass för Johan jättebra. Syftet var egentligen att han skulle se och testa henne för att kunna konferera med Jonas lite om framtiden för henne. Johan tyckte i alla fall att hon var väldigt mycket bättre än innan jag fick hem henne, så det kändes bra. Självklart finns det alltid saker att jobba på, t.ex. behöver jag bli mer uppmärksam på att hon ibland "backar av" lite för högerskänkeln och vänsterhanden och jag måste se till att hålla den diagonalen på plats. Men det är små justeringar och inget jag känner mig så orolig över. Agnes skötte sig i alla fall strålande och jobbade på väldigt duktigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 För övrigt; hur snyggt är inte tränset med det pannbandet på henne? Blingade massor, men det syns tyvärr inte på bilderna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress