Galoppförvirring

God kväll! Har haft en jättefin kväll i stallet. Det var en stooor gul fullmåne och lätt dimma på ängarna. Slemma och jag körde först lite kommunikationsträning (såklart) på volten och sen red jag ut på vägen och red igenom alla gångarter. Hon kändes jättefräsch! Sen jag började plocka fram passen har galoppen ute blivit lite flackare tycker jag och jag tänkte faktiskt ta några ordentliga galopp-pass på henne framöver för att jobba med det. På volten är den fortfarande rund och fin. Tölten och traven kändes toppen idag i alla fall! 

Fljóð fick också komma ut en sväng. Tog en kortare runda på skogsvägarna i friskt tempo i alla gångarter. Hon kändes jättefin! Fina fina tjejerna ❤️

Det har blivit lite omstuvat i veckans schema så på torsdag blir det Johan-lektion! Jättebra för mig eftersom jag missade förra gången. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress