Fredag

God morgon! Alltså mina hästar igår! ❤️ Trodde att Slemma skulle skicka mig åt h*vete efter tre dagars vila, men det visade sig vara fel. Hon gick verkligen superbra! Hon är så mycket mer ridbar nu och bröstryggen kommer upp mycket bättre. Alla gångarter funkade och tölten var bitvis riktigt riktigt bra! 

Fljóð var en raket igår. Hon var skitpigg och jag hade nog kanske behövt rida henne lite längre än jag gjorde, men tänker att jag kan ta ut och lufta henne lite ikväll när jag åker ut och ger Gullan medicin. Hon var duktig såklart, men fick rida på ordentligt för att få igång koncentrationen. 

Idag kommer det att hända grejor. Har ett viktigt möte nu på morgonen och sen kommer jag att göra något jag aldrig gjort förut. Känns spännande! Hoppas att ni får en fin fredag! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress