Duktiga häst!

Alltså min ponny idag! ❤️ Hon var så jävla duktig! Slemma alltså. Fljóð är alltid duktig haha! Nä men jag har varit lite bekymrad över tölten den senaste tiden eftersom jag har känt att jag inte riktigt kommit igenom henne. Men idag försökte jag verkligen analysera min ridning och tänkte på de övningar vi gjorde på senaste Johanna-kursen. Gjorde ett liknande upplägg på dagens ridpass och det gick verligen strålande bra! Nu vet jag inte om det delvis berodde på att hon var pigg som en raket idag och att bjudningen verkligen kom gratis, men det kändes otroligt bra. 

I morgon blir det ridning i dagsljus som omväxling. Hösten är verkligen här nu. Det var så ruggigt när jag åkte hem så Slemma fick ett fleecetäcke under sitt regntäcke. Så länge det inte regnar är det ändå okej tycker jag, men hösten är defintivt inte min favoritårstid...

Hoppas att ni har haft en fin dag i alla fall! I morgon blir det nya tag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress