Torsdag
Hej på er! Torsdag idag och som vanligt massor med jobb. Ikväll ska jag på middag med några bekanta så det blir inget stall. Ska försöka hinna ut och rida i morgon istället. 
 
På lördag blir det ovalbanan igen då vi ska vara med på träning som Vallfari anordnar. Jag har aldrig varit på någon sådan träning förut så jag har faktiskt ingen aning om vad man gör, men min tanke är att vänja Slemma vid att gå på banan tillsammans med andra hästar och typ att inte skena eller kasta av mig haha! Nä, jag tror inte det, men jag har ju sällan ridit henne med andra så jag vet faktiskt inte alls hur hon kommer reagera. Men då är det ju bra att det är på träning och inte på tävling. Det ska bli kul hur som helst! Hon känns faktiskt väldigt bra nu och det ska bli kul att visa henne för Johanna om två veckor!
 
Ha en fin torsdag allihop! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress