Sadelutprovning i helgen!

God kväll på er! Ikväll är jag och R ute och äter middag. Han ska till Österrike i helgen nämligen så vi passar på att umgås lite. I morgon ska jag ut til stallet. Är lite seg dock och tror att jag har en halsfluss på ingång. Dålig timing för i helgen kommer Denni ut till mig och provar ut sadel till mig!! Var inte helt säker på att det skulle bli av men har fått besked nu om att han kommer på lördag. Så sjukt taggad och det ska bli jättekul att få prova ut en av hans fina sadlar med Denni himself! Jag vill helst ha en helsvart med lackat bakvalv... men vi får se. Hoppas på hyfsat väder!

Slemma hade gjort sig jättefin när jag var i stallet igår haha! Hon gick jättebra i alla fall. Red ute på vägen och töltade mest. Ska ta en vända med mer trav och galopp i morgon tänkte jag.
 
Hoppas att ni har en fin kväll!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress