❤️ Prestige RP ❤️

Hann faktiskt ut till stallet en sväng. Idag blev det ju mörkt en timme tidigare, så det blev pannlampan på idag. Tyckte faktiskt att jag såg några små snöflingor virvla i mörkret. Slemma var hur som helst helt underbar idag! Hon var mjuk som en bomullstuss och kändes bara så fräsch! Det var uppenbarligen en bra idé att rida för Rebecca. Måste boka in fler lektioner! 

Fick också tillfälle att testa min RP-gjord på Slemma idag. Hon är väldigt kräsen med utrustning och rätt känslig. Just sadelgjorden är hon dessutom väldigt skeptisk mot och hon surar nästan alltid lite när man spänner den, särskilt ELT-gjorden som hon verkligen inte gillar, så jag hade inte så höga förväntningar. MEN hon regerade faktiskt inte ens när jag spände RP-gjorden och den satt som en smäck! Kändes superbra!

Nu ska jag hem och ta en lugn kväll! I morgon börjar jobbet igen efter semestern och på onsdag går jag på min nya tjänst. Ser faktiskt fram emot det jättemycket! Jag ser verkligen ett tillfälle att få jobba på och utvecklas. Hoppas att ni också får en fin kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress