Nytt jobb

God morgon! Jag somnade typ nio igår haha! Heeelt slut. Vaknade dock utvilad idag och det känns jättebra. Ikväll ska jag till stallet. Längtar jättemycket efter mina hästar. Ska försöka hinna rida båda. 

Nu är det bara två veckor kvar till Johanna-kurs, semester och lektion för Rebecka. Och efter det börjar jag på ett nytt jobb! Har inte velat säga något förrän det var klart, men första november går jag alltså på nya tjänsten. Fördelen är flexibla arbetstider och sjukt bra lön. Nackdelen är att det blir mycket jobb, men ja, det är jag ju van vid på något sätt och kan man planera sin arbetstid så funkar det förhoppningsvis bättre med stallet. Vi ska faktiskt också försöka flytta under hösten/vintern, men berättar mer om det sen! Allt för att jag ska kunna få mer tid med hästarna.

Nästa vecka ser det ut att hända en kul grej! Mer om det också.

Ha en underbar fredag allihop!

Jenny

Vad är det du jobbar med nu och vad ska du byta till? Kul för dig! :-))

Svar: Ja, det känns roligt! :) Jag jobbar som advokat och ska byta till en annan byrå nu. Det känns väldigt positivt!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress