Måndag och mycket att se fram emot!
Hej på er! Idag är det vanlig arbetsdag för mig, och som vanligt massor att göra. Jag håller på att förbereda mig inför jobbbyte och ska röja ur allt skräp som samlats i mitt rum under sju års tid. Lite speciellt! Hur som helst. Den här veckan ska jag försöka rida båda hästarna ordentligt. De gick dock rätt hårt i helgen, så i dag får de vila. På fredag åker jag till Johanna med Slemma och är där i två dagar, så jag tänkte lägga mest krut på Fljóð i veckan. Tanken är att jag ska få med mig min nya sadel hem från kursen, så jag ser extra mycket fram emot det. Veckan därpå är jag ledig och då blir det bl.a. träning för Rebecka Mauléon och SPA-weekend. Livet kunde vara sämre!
 
Extra härlig är denna dag för att R är hemma från sina spelningar, så ikväll blir det bara mys och vila hemma. Hoppas att ni mår bra allihop!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress