Gårdagens pass

Hej kära ni! Idag är jag lite seg, men är ledig så det spelar ju liksom ingen roll. Tänkte gå och träna och sen åka till stallet. Ska rida Fljóð i alla fall och kanske en kortare tur på Slemma. I morgon ska jag på lektion för Rebecka, vilket jag verkligen ser fram emot så otroligt mycket! Tror vi kan få mycket bra hjälp med traven. 


Gårdagens ridpass gick i alla fall jättebra. Jag hade fått order av Johanna att bara sticka ut och race:a med Slemma för allt vad tygeln håller för att verkligen få fram henne och förbereda inför visningsträning. Slemma hade inga ivändningar mot det upplägget och skötte sig jättebra. Fljóð och jag skrittade mest, vilket inte gör något alls för hon har fått en helt otroligt fin skritt på senare tid! Är så nöjd med henne.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress