Duktiga hästar!

Alltså blä vilket väder. Det var sjukt dålig uppslutning på träningen idag, vilket skulle kunna bero på ösregnet. Jag bestämde mig ganska raskt för att rida i ridhuset istället. Det gick faktiskt bra idag! Slemma kändes trevlig. R filmade lite. Tyvärr är minneskortet lite struligt så det klipper hela tiden, men jag ska försöka sätta mig ned i eftermiddag och klippa ihop alla snuttar så ni får se. Man får ett litet begrepp om hur hon ser ut i alla fall!


Fljóð gick jättebra idag. Tog en tur på henne när jag kom tillbaks, och det höll faktiskt uppe med regnandet under hela ridturen. Hon var aspigg men jag lyckades ändå rama in henne bra och tölten kändes bättre än någonsin. 

Hoppas att ni har haft en bra dag trots skitvädret!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress