Börja med Gullan
God måndag! Blev jätteglad när jag såg att jag hade fått frågor från er idag! Vad roligt att ni skriver. Har märkt att det stadigt blir fler läsare och den senaste veckan har ni faktiskt varit rekordmånga. Jättekul! Svar på er era frågor kommer i veckan. Jag ska också försöka göra ett nytt frågor och svar-inlägg snart. 
 
Hur som helst; idag är min hjärna helt mosad. Jag ska iväg och skriva kontrakt för mitt nya jobb i eftermiddag, få nycklar till mitt kontor osv. Det känns spännade och kul! Samtidigt har jag fått lite onödig huvudvärk i slutet på helgen som äter energi. Just nu är det lite för mycket i huvudet för att man ska orka med mer trubbel. Men nu ska jag inte fokusera på det! Bättre att njuta av dagen och se fram emot nästa vecka, som bjuder på kurs och semester. Har börjat jättesmått med Gullan också, och tänkte faktiskt att hon ska få skor nästa gång hovslagaren kommer! Sååå spännande!
 
Även denna vecka ska jag dessutom försöka få in ett ridhuspass. R ska iväg till Österrike i slutet på veckan, men kanske kan övertala honom att hänga med typ i morgon eller på söndag.
 
Hoppas att ni har en fin dag allihop!
 
Gullan har bett på sig för första gången. Minen säger allt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress